Lezenie ľadov- Kraľovany, Bystrička, 25.01.2010

04.03.2011 20:26

 

Obrazek

 

Keďže mi Ježiško nadelil nové zbrane do ľadu, od Vianoc som sa triasol, aby som ich mohol vyskúšať. Šanca prišla až koncom januára. Udreli mrazy a my sme udreli na ľady v Kraľovanoch- Bystričke. Najprv došlo k dohovoru- dohodol som sa ja s Marekom Fabrym a potom k prehovoru- ukecali sme Miňa, aby si zobral deň dovolenky. A myslím, že neľutoval. Bez väčších problémov sme našli lom v doline Bystričky pri Kraľovanoch, kde boli natečené nádherné ľady. V úvodnej eufórii sa Miňo pokúsil vytiahnuť celú výšku na prvom so spodným istením, ale v polovici ho tento nápad prešiel (ako minulý rok maminu mačku Avia). A tak sme poctivo nahodili horné istenie a super si zaliezli. Endorfíny sa vyplavili a volajú po repete. Bližšie viď naša externá fotogaléria.

Jano S.

picasaweb.google.com/hs.vagus/BystrickaLady#